Egy hét a hegyekben

Igaz már kedden hazajöttünk, de azóta nem volt kedvem blogra írni. Úgyhogy most.

Egy hetet a Mátrában nyaraltunk anyumékkal, tesómmal, meg Ákossal. Nagyon jó volt. :) Egy icipici faluban, Fallóskúton volt a szállás, az erdő közepén. Bejártuk az egész környéket – voltunk túrázni Ágasváron, Bagolyirtáson, Mátraszentimrén, strandoltunk Pásztón, sétáltunk egyet Eger belvárosában, “megmásztuk” az ország legmagasabb csúcsait (Kékestető, Galyatető). Kirándultunk mindenfelé, nem telt el egy nap sem program nélkül, úgyhogy mindenki jólérezte magát. :) Legjobban az ágasvári túra tetszett, mert ott tényleg nagyon szép volt a kilátás és meg kellett érte küzdeni. Olyan erdei utakon mentünk, hogy többször is esélyes volt, hogy valaki le fog gurulni, úgyhogy örültünk mikor végre felértünk a csúcsra. De megérte. :) 11 km gyalogtúra után még finomabbnak tűnt a vacsi. ;)

A szállás is teljesen korrekt volt, egy céges üdülőben szálltunk meg több család társaságában. Az üdülőhöz tartozott egy hatalmas kert is, itt tudtunk tollasozni, meg kihasználtam, hogy volt hinta. :) Az épületben volt játékterem is, ahova minden este lementünk játszani – csocsózni, ping-pongozni, rexezni. (…és ahol kiderült, hogy nem tudok veszteni… :P) Egyik éjjel kimentünk a szálloda előtti útra, kerestünk egy sötét szakaszt, és néztük a csillagokat (Kristóf fényképezett). Tök szépen látszott a Tejút, meg a kedvenc Cassiopeia-m is, sőt, még 2 meteort is sikerült elcsípni, úgyhogy kívánhattam…! :)

Szóval minden jó volt, jólesett egy kis friss hegyi levegőt szívni, úgyse gyakran járok ilyen helyeken. Nyáron inkább vízpartra vágyik az ember, pedig higgyétek el, bárhol lehet jó programokat csinálni!